Projektleder/proceskonsulent med erfaring i økonomi, indkøb og logistik

Arbejdssted:

Opstart:

Varighed:

Referencenummer:

Vi søger en stærk projektleder og proceskonsulent til blandt andet at afdække organisationens struktur og anvendelse af varemodtagelse, attestation, godkendelse og rammer herfor jf. kasse-og regnskabs-regulativet.

På baggrund af analysen skal strukturer og fuldmagter kunne registreres i et identitetsmanagementsystemet (IDM eller lign). Identitetsmanagementsystemet skal således udvikles til at kunne rumme kompetence- og fuldmagtsregistreringer, så kunden kan præstere et overblik og kunne vedligeholde data et sted. Underliggende systemer som pronestor, Oracle e-business suite (NASA), rejseafregning, personalesystemer mv. vil da kunne trække på data og være synkron opdaterede i forhold til hvem der må hvad (disponere, attestere, varemodtage og godkende) inden for hvilke rammer (beløb, typer af anskaffelser mv).
Den resterende del af opgaven er specifikt at implementere brugen af disse data i et dertil hørende workflow i Oracle e-business suite til at kunne anvende oplysningerne fra IDM.

Som projektleder har du:
– Minimum 5 års erfaring med projektledelse, gerne med en PRINCE2 certificering.
– Stærke analytiske kompetencer.
– Evnen til at bygge bro mellem forretning og IT.
– Erfaring med processer i bl.a. økonomi og indkøbsfunktioner, samt generelt erfaring med tilrettelæggelse og implementering af hensigtsmæssige og effektive fuldmagtforhold og de systemmæssige konsekvenser heraf.

Du er en stærk kommunikator, kan agere selvstændigt, og er af natur struktureret og løsningsorienteret.

Peter Christian Funch, pf@convision.dk, +4521458488

Convision A/S

E-mail: info@convision.dk
Telefon: +45 70 2202 09
CVR: 13249709

Adresser

Convision Øst
Vester Farimagsgade 6, 2.
1606 København V

Convision Vest
Brunhøj 11
7100 Vejle