Projektassistent/ PMO, 2 årig opgave

Arbejdssted:

Opstart:

Varighed:

Referencenummer:

Vi søger en dygtig administrativ medarbeder til at indgå i en funktion, der skal understøtte ledelsen af et stort IT program i offetnlig virksomhed. Opgaven er fuld tid.

Erfaring fra lignende rolle som projektassistent eller PMO er en fordel.

De væsentligste opgaver vil være:

Arkivering og Journalisering
Udkast til / forberedelse til månedsrapporter mm
Opfølgning på leverancer internt og eksterne (tidsplan)
Opfølgning på planer og opgaver både internt og eksternt
Forberedelse af møder (oplæg) samt referatskrivning og renskrivning af diverse oplæg
Opfølgning på Issuelister (Podio)
Opfølgning på Risikolog (Podio mm)
Opfølgning på Ændringslister (Podio)
Ansvar for Dokumentation (proces, fordeling, samarbejde med leverandørens ansvarlige på området)

Diverse andre administrative opgaver som booking af lokaler og hoteller mv.

Johnnny Kim Jensen, joj@convision.dk, +4542521352

Convision A/S

E-mail: info@convision.dk
Telefon: +45 70 2202 09
CVR: 13249709

Adresser

Convision Øst
Thistedgade 6
2630 Taastrup

Convision Vest
Brunhøj 11
7100 Vejle